سرمربی اروگوئه در جام جهانی اعتراف کرد

سرمربی اروگوئه در جام جهانی اعتراف کرد

تیم ملی اروگوئه تا کنون در دو جام جهانی 1930 و 1950 قهرمان شده است، آن‌ها پس از این دو قهرمانی تا سال‌ها موفقیت چندانی را کسب نکردند، تا اینکه مجددا درجام جهانی 2010 آفریقای جنوبی توانستند درمرحله نیمه نهایی این مسابقات حاضر شوند وبه مقام چهارمی جهان برسند.

تیم ملی اروگوئه یکسال پس از چهارمی جام جهانی در کوپا آمریکا نیز به قهرمانی رسید تا برای برزیلی‌ها و آرژانتینی‌ها خط ونشان بکشد، امروزه عده زیادی از فوتبالدوستان معتقدند که بازیکنان حال حاضر تیم اروگوئه جا پای پدرانشان گذاشته‌اند و می‌توانند خاطرات جام جهانی 1950 برزیل را در جام جهانی 2014 تکرار بکنند، اما با این همه اسکار تاباراز در این مورد اعتقاد دیگری دارد، چرا که او معتقد است تیم ملی اروگوئه با وجود قرار اشتن در رده پنجم جدول رده بندی فیفا کماکان شانس قهرمانی در جام جهانی را ندارد.

این مربی 67 ساله می‌گوید: در دنیای فوتبال نیز کشورهای جهان اول و جهان سوم وجود دارند ومن فکر می‌کنم ما نه تنها در جهان بلکه در قاره‌ی آمریکای جنوبی نیز تیم خیلی بزرگی نیستیم. در واقع همین مسئله باعث شده است تا با زحمت به جام جهانی صعود کنیم، در واقع تیمی را می‌توان مدعی فتح جام جهانی دانست که خیلی راحت به این رقابت‌ها راه پیدا کند.

اروگوئه در چهار دوره اخیر مقدماتی جام جهانی، در سه دوره با پیروزی در بازی پلی آف راهی این مسابقات شده است، آن‌ها همچنین در سال 2006 از صعود به جام جهانی بازماندند.

تابارس در ادامه گفت: ” ما به لطف تاریخچه فوتبالمان همواره سعی می‌کنیم که در جمع بزرگان جهان باشیم، گاهی هم در این کار موفق می‌شویم که یک نمونه‌ی آن جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بود.

تاباز امسال سومین جام جهانی خود را بر روی نیمکت اروگوئه تجربه می‌کند وی در مورد شرایط تیمش در آستانه‌ی این رقابت‌ها می‌گوید: باید در جام جهانی از دسته از بازیکنانی استفاده کنیم که برای مدافعان حریف دردسر ایجاد می‌کنند، حریفان ما از مدافعین تراز اولی در سطح بین الملی استفاده می‌کنند، انگلیس تیم بسیار قدرتمندی است، ضمن اینکه ایتالیایی‌ها نیاز با پراندلی پیشرفت خوبی را داشته‌اند، آن‌ها در جام کنفدراسیون‌های سال گذشته تیم اسپانیا را اسیر خود کرده بودند وبا بدشانسی در ضربات پنالتی به این تیم باختند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها :